loading...
خدای احساس...عاشقانه
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به کدامین بهانه مرا اینگونه به دنیایت پیوند زدی .... که اینگونه محتاج بودنت شده ام ؟؟؟؟ ***************************** هیچکس نفهمید . . . شاید شیطان عاشق حوا بود که برای آدم سجده نکرد . . . *************************** گاهی دلم به اندازه ی یک مجلس ختم میگیرد . . . حتی اگر تمام خیابان ها را آذین بسته باشند . . . کاش بودی عزیز لعنتی ام . . . کاش . . . ************************** میدانی رفیق . . . دلم یک آمدن میخواهد بی هیچ رفتنی . . . و یک همدم که خیانت نداند . . . ***************************** دست بر دلم نگذار . . . میسوزی . . . داغ خیلی چیزها بر دلم مانده . . . **************************** سیاهی لبهایم از سیگار و قلیون نیست . . . لبهایم عزادار حرفهای نگفته دلم است . . .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایتم چیه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 236
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    icon





    :

    >
    icon